14/10/08

Επίκαιρο

ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

Ο Σύλλογος Γονέων Δημοτικού Σχολείου και η Ομάδα Γονέων Μαργαριτών διοργάνωσαν ομιλία για γονείς με θέμα η επίδραση της οικογένειας στη σχολική επίδοση των παιδιών. Ομιλητής είναι ο παιδοψυχίατρος Αχιλλέας Προκοπίου. Μέριμνα του Συλλόγου και της Ομάδας μας είναι η διαρκής ενημέρωση των γονιών για τα θέματα που τους απασχολούν έτσι ώστε η επικοινωνία με τα παιδιά τους να είναι περισσοτερο αποδοτική.
Η ομιλία θα γίνει στο Πνευματικό Κέντρο Μαργαριτών,
την Παρασκευή 17 Οκτωβρίου στις 7.00 μ.μ.
και η είσοδος θα είναι ελεύθερη.
Την διοργάνωση υποστήριξε ο Δήμος Γεροποτάμου και
το Κέντρο Πρόληψης Κατά των Ναρκωτικών
του Νομού Ρεθύμνης.

3 σχόλια:

Στέλλα είπε...

Έχω μια αμυδρή εντύπωση πως το κείμενο αυτό χωλαίνει κάπου. Πως δεν είναι και τόσο επικοινωνιακό. Μπορεί κάποιος από σας να μου πει αν ισχύει αυτο; και αν ναι, μπορεί να μου υποδείξει αλλαγές;

Apythanos είπε...

Χαχα... Αυτοκριτικαρεσαι !!!! Πολύ ωραία... Ναι ήταν στείρο το κείμενο... Η πρώτη μου σκέψη, πριν διαβάσω το παρόν σχόλιο σου ήταν... "σαν πολιτική συγκέντρωση..." και κατόπιν αναρωτήθηκα μήπως δίνουν και αεροπόρικά εισητήρια να πάμε!!!!"
Πλάκα σου κάνω.
Μπορείς πάντως να το γράψεις και καλύτερα.
Φιλιά....
Αντώνης

Flora είπε...

Στέλλα,
μου έχεις λείψει αφάνταστα!
Θέλω να τα πούμε...

Προς το παρόν σου έχω μία προσκλησούλα για μπλογκοπαίχνιδο, αν θέλεις!

Πολλά φιλιά
Φλώρα

Υ.Γ. Έχω και προσκλησούλα για λέσχη ανάγνωσης, αλλά αυτό... τηλεφωνικά!!!